آخرین اخبار مرکز

آرشیو اخبار
برگزاری-برنامه-شاد-و-فرهنگی-با-هدف-ترویج-فرزندآوری-در-شهرستان-باشت

برگزاری برنامه شاد و فرهنگی با هدف ترویج فرزندآوری در شهرستان باشت

شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت به مناسبت هفته ملی جمعیت برنامه های شاد و فرهنگی برگزار کرد. این رویداد با همکاری حوزه مدیریت و واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده و مدارس با هدف اصلی ترویج فرهنگ فرزندآوری و تاکید بر اهمیت حیاتی جوانی جمعیت در جامعه برگزار شد و با استقبال چشمگیر کودکان همراه بود.